Memilih Pakej Umrah yang Terbaik

Pakej Umrah 2016

Banyak betul syarikat yang menawarkan pakej Umrah sekarang ni. Tak tau mana nak pilih? Biasalah, iklan sini sana kadang-kadang buat kita  terpikir mana satu yang bagus. Cara paling mudah, tanya je orang yang dah pergi. Ambil pakej Umrah mana, servis bagus ke tak.

Sebenarnya banyak persoalan bermain difikiran bila nak melaksanakan ibadah umrah ni, Antaranya:

  • Ustaz mana nak bawak ni, ok ke dia?
  • masa ni tanah suci kena keluar duit perbelanjaan lagi ke..
  • makan minum sana sesuai ke..
  • kalau sesat nanti siapa nak tolong ye..
  • ada ke siapa-siapa nak guide saya?

macam-macam lagi persoalan mengenai ibadah dan pekej Umrah yang nak dicari..!

Sebenarnya, tak susah.. pilih pakej yang lengkap. Tak perlu keluar duit tambahan untuk makan minum disnana. Cuma nak shopping lepas selesai ibadah tu bawalah duit tambahan.  Bila kita memilih pakej yang lengkap, kursus umrah juga disediakan. Buku panduan pun dapat. Barulah berbaloi. 

CS Holidays menawarkan pakej Umrah yang serba lengkap. Dari kursus Umrah hinggalah kita dibawa ke tanah suci nanti mereka boleh bantu. Berminat? Klik gambar dibawah..

 

Pakej Umrah Istimewa CS Holidays