Promosi Jus Buah Yang Sedap & Menyegarkan!

Lupakan air balang, dan mari cuba jus nie.. lagi seronok masa berbuka nanti!

Bazaar Ramadhan tak de masa PKP, mana beli ni? Chop! Ini bukan air balang biasa jual kat bazaar. Yang ni lepas minum hilang dahaga, badan pun rasa segar!

#Dulu ye la memang selalu beli air balang kat bazaar.. Susah nak cari yang sedap.. Kene cuba beberapa gerai baru tahu yang mana elok.. Ada yang puas hati, memang minum 2, 3 gelas baru la nak makan.

Tapi kalau silap beli, kecewa la sudahnya.. Ada yang cair sangat dan ada jugak yang rasa manis sangat. Lagi teruk, ada yang buat kita sakit perut!

Sekarang tak payah hadapi semua tu.. jus buah ni memang pilihan terbaik untuk saya sekeluarga. Pekat tapi hilang dahaga, lepas tu badan rasa segar.

Mana taknya, ni bukan cordial biasa yang letak perisa, ini pati buah-buahan yang diproses tanpa bahan kimia perasa, pewarna dan pengawet. Siap ada vitamin A, B6, C, E dan serat lagi. Sebab tu badan pun segar semula.. Barulah semangat nak solat terawih. .

Ada 6 jenis pati buahan:

  • Orange RM25
  • Blackcurrant RM25
  • Mango RM25
  • Pink Guava RM25
  • Delima RM28
  • Kiwi RM38

Untuk Siapa Jus Buah ni?

1. Ahli keluarga ramai dirumah. Takkan nak minum milo dan teh o je. Mahu sembelit nanti.

2. Selalu anak-anak di sekolah, abnayk pilihan sebab kantin ada menjual pelbagai pilihan air minuman..Sekarang mereka dirumah, mesti jugak nak rasa pelbagai jenis minuman macam kat kantin sekolah.

3. Mereka yang bajet kecil selalunya nak berjimatuntuk hidangan keluarga…

4. Sesuai untuk suri rumah yang nak cepat sediakan air minuman bagi keluarga dan tetamu.

Memang senang dan cepat nak sediakan, tak perlu letak gula pun. Terus cairkan

Mana satu pilihan jus korang nak? Boleh Whatsapp je untuk terus untuk order..

Harga memang murah lagi jimat.. RM25 je tapi boleh buat sampai 60 hidangan. Maknanya segelas baru keluar 40 sen.

Beli sebotol, postage RM10, beli 5 pon postage RM10. Nak beli sekotak pon RM10 jugak!!!

Beli banyak lagi jimat.. boleh bagi kat jiran tetangga.. tak pun boleh guna masa raya nanti..

tekan sini>> www.wasap.my/60199828769

Vergold Kiwi Concentrate

“Rasanya dah 3 ke 4 gelas dah ni” tegur kat si suami.. Dia senyum jer..

Bersemangat betul melayan jus buah kiwi nih. Hihi..

Mana taknya, jus ni bukan standard air balang tau!

Yang ni produk dari Vergold, jus diproses tanpa pengawet, perasa dan pewarna tiruan. Macam minum dari jus yang baru diperah dari buah itu sendiri. Penuh dengan khasiat dan serat. Sebab tu rasa pun sedap danĀ  lepas minum badan pun rasa segar semula..

Jus kiwi ni memang kesukaan si suami.

Kalau nak tahu, khasiat dari kiwi ni memang banyak. Sebab ti dikenali sebagai salah satu buah yang paling padat nutrien dan telah digelar sebagai multivitamin lengkap dari alam semula jadi. Buah kiwi ni:

  • Dua kali ganda vitamin C berbanding buah oren
  • Lebih banyak serat daripada empat batang sayur saderi
  • Lebih banyak vitamin E daripada buah alpukat.

bermanfaat untuk tubuh badan kita.. !

  • ada kajian menunjukkan kiwi yg kaya dengan vitamin baik untuk kanak-kanak asthma, sesak nafas dan batuk.
  • kandungan nutrien meningkatkan imuniti badan dengan melindungi sel imun daripada kerosakan.
  • kaya dengan zat besi yang diperlukan untuk membentuk sel darah merah
  • membantu mengawal tekanan darah
  • baik untuk kesihatan mata

 

 

 

Add Comment